הוסף לסל

צמידים קשיחים

בשנים האחרונות ענף צמידי זהב קשיחים הולך ונהיה יותר פופולרי בקרב נשים רבות, עד לא מכבר המתנות הנפוצות ביותר לנשים בתחום התכשיטים היו טבעות, שרשראות ועגילים.

צמידי זהב קשיחים

הצמידים הקשיחים נהיו מבוקשים יותר ויותר, ובאתר האינטרנט של גלאור תכשיטים ניתן למצוא סוגים רבים של צמידים קשיחים מעוצבים בטוב טעם המיוצרים מזהב צהוב או זהב לבן וכמובן שהם חזקים ואיכותיים ושנים רבות של ענידה מובטחת.

מכיוון שמדובר בקנייה של צמידי זהב קשיחים, זוהי אופציה מצוינת לכתוב בתוך הצמיד כל כיתוב שנכון עבור אישה זו. שמה, שמו של האהוב שלה, שמותיהם של כל הילדים ועוד. הנראות של צמידים קשיחים מזהב היא מדהימה וכל מי שרואה את הצמידים הללו, מחמיא לבעלת הצמיד על איכותו וטיבו של הצמיד היפהפה.

הצמידים הקשיחים לרוב מתאימים ולנשים. צמידי זהב קשיחים לנשים מותאמים לנשים על ידי עיצובם הייחודי והקלאסי כך שכל אישה תוכל למצוא צמיד זהב קשיח המוצא חן בעיניה ומתאים לה באופן אישי.

היצע של צמידים קשיחים

הצמידים הקשיחים מוצעים באתר האינטרנט של גלאור תכשיטים במבחר גדול מאד של דגמים מעוצבים ויפהפיים, דגמים שלK 14 בעלי ריקועים בצורות שונות בתוך הזהב, כמו כוכבים או צורות הנדסיות אחרות. חלקם מבריקים ומקצתם מקוטעים או חלקים.

כל צמיד מעוצב בטוב טעם, בהתאם לטרנד האופנתי העכשווי. צמידים קשיחים הם בעלי מראה קלאסי ולכן גם בעוד כמה שנים הם ייראו מאד מיוחדים.

כמובן שאיכות הזהב חשובה מאוד, לכן חשוב שכל צמיד שיוצא מבית המלאכה שלנו עובר בקרת איכות קפדנית ועומד בתקו ברמה בין לאומית ומיותר לציין שמכיל חותמות לאימות הזהב וחותמות ממכון התקנים הישראלי.

תוצאות: 26 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: צמידים קשיחים
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים

no-lazy

X
התחברות