הוסף לסל

טבעות וינטג'

טבעות וינטג’ הן טבעות אשר לרוב מיוצרות בעבודת יד בעלות מראה מאוד ייחודי המזכירות שנים עברו, אך עם טאץ’ עדכני המחבר לעולם המודרני של היום. המבחר של הטבעות מסוג זה הוא רחב במיוחד ומי שאוהבת סגנון יוצא דופן ומרהיב זה, תוכל ליהנות מטבעות ייחודיות שיגרמו להרבה סיבובי ראשים.

טבעות וינטג’ לנשים

מעצבי התכשיטים אוהבים לעצב טבעות וינטג’ לנשים מפאת האפשרות לתת דרור לרעיונות מדהימים של שילוב טבעות זהב אדום וצהוב, עם יהלומים המשובצים בגדלים שונים. בנוסף לכך המעצבים בוחרים לשבץ בטבעות אלו אבני חן יפהפיות בשלל גוונים, צורות וגדלים. כמו לדוגמה, אבן אמרלד עגולה או מרובעת, אבני ספיר קטנטנות או אבן אחת גדולה, גרנטים עגולים, אקוומרן ירקרק, אבני רובי קטנות או גדולות ועוד.

רוב היהלומים המשובצים בטבעות זהב וינטג’ נקראים דיאמנטים, אלו יהלומים אמיתיים, טבעיים ולבנים המלוטשים בשיטה ישנה בעבודת יד. ליטוש ידני זה מעניק ליהלומים גווון מעט אפרפר. אמנם הם פחות מבריקים וצלולים מיהלומים מודרניים אך הם בעלי  זהר ייחודי ורומנטי. בשנים האחרונות עולה הביקוש ליהלומים בליטוש ידני והם נעשים פופולריים בשוק תכשיטי הוינטג’.

טבעות וינטג’ לנשים מיוצרות לרוב בעבודת יד על ידי צורף אמן, המראה הכללי של הטבעות הוא מראה עתיק כאשר גימורי הטבעת יחסית גסים לעומת הטבעות המודרניות והקלאסיות, אך כמובן מיוצרות באיכות גבוהה בעלות אופי ייחודי עם הקפדה על בקרת יצור קפדנית ברמה בין לאומית.

טבעות זהב וינטג’ ואבני חן

מתוך כל הנשים שנחשפות לסוגים שונים של טבעות, אחוז הולך וגובר מתוכן מעדיפות טבעות זהב וינטג’, אחת הסיבות לכך היא השימוש באבני חן בעלות משמעות כגון אבן הרובי אשר יש לה כוח פנימי שמעודדת יציבות פיזית ורוחנית ומאוד רלוונטית לייצוב זוגיות, עוד אבן מעניינת היא אבן הספיר אשר מעודדת את האדם העונד אותה להגשים את ייעודו בדרכו הייחודית, ואף מרגיעה ועוזרת להרגיע רגשות קשים וסוערים של כעס וקנאה, כמובן שיש עוד המון אבנים עם תכונות שונות ואת כולן ניתן למצוא באתר שלנו.

טבעות זהב וינטג’ הנם בעלות מאפיינים ממדינות עם תרבות והיסטוריה יחודית, המון נשים בימנו מטיילות ברחבי העולם במדינות עולם שלישי כמו ברזיל, הודו וכו ופוגשות שם לראשונה את סגנון הטבעות ועגילי וינטג, ההתאהבות היא בלתי נמענת! וגם שנים רבות אחרי הטיול הגדול כל אישה הייתה שמחה לענוד טבעת אשר תחזיר אותה לתחושות של פעם. 

תוצאות: 184 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: טבעות וינטג'
לפי מחיר
טווח מחירים
סינונים נוספים

לפי מחיר טווח מחירים

no-lazy

X
התחברות